torsdag 10 mars 2011

Uppdatering

Det är mycket annat än konst i mitt liv nu. Därför har jag inte varit så aktiv här på sistone. Man måste ju försörja sig och träffa människor också, så jag sysslar med lite allt möjligt: Jobbar som lärarvikarie, är kontaktperson åt en funktionshindrad kille (senast spelade vi bowling ihop), söker jobb, spelar gitarr och gör fältbiologaktiviteter. Som i söndags när vi tecknade av fåglar och djur på Naturhistoriska museet. Det är ett perfekt ställe att träna sin teckning på! Jag har också varit med på krokiteckning i grupp, något som jag vill rekommendera till alla som vill bli bättre på att teckna. Det är på Art college i Göteborg torsdagar 18.30 och man håller på nästan 2 timmar. Obs: Man får inte vara rädd för nakenhet!

Här får ni se vad jag har åstadkommit de senaste veckorna:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar