söndag 12 december 2010

Soviet art


Bonsoir. Ikväll sitter jag här och tecknar av sovjetiska propagandabilder samt Stalin. Jag googlade på Soviet art och såg vad jag fick upp. Det blev bland annat bilden ovan. Riktigt snygg tycker jag.

Helgen har varit fullspäckad. På fredagen luciafirande i stora katedralen i Aix, följt av glögg med borgmästaren och sedan fest på Wohoo bar. Det var karaoke och jag tog min karaoke-oskuld med American pie av Madonna.

På lördagen blev det julmarknad med Fredrik och på kvällen gick jag ganska motvilligt till ännu en fest, nämligen den stora avslutningsfesten. Men det blev rätt bra sen!

Sista veckan nu, och det känns ganska bra. Speciellt kul ska det bli att ha utställning med det mesta vi har gjort under bildkursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar