tisdag 8 januari 2013

Om en vecka!

Om en vecka sitter jag på ett plan på väg till denna fina del av världen. Där ska jag tillbringa 5 veckor med att bara vara, äta gott, uppleva häftig natur, träffa nya människor, kolla tempel och volontära i detta projekt där vi ska hålla på med ekologisk odling, bygga grejer och undervisa i engelska: http://saelaoproject.com/ Jag flyger till Bangkok och tar mig sedan därifrån till norra Thailand och vidare till Laos där jag är större delen av resan. Jag tror att det kommer att bli awesome! Jag har ikväll firat med att ta min andra Dukoraldrink (mot kolera) och packat det mesta i min ryggsäck.. Ska försöka att bara ha med det nödvändigaste den här gången. Annars så är det mycket jobb nu, men också en del annat som att träffa de här människorna:

1 kommentar:

  1. Kära Jacob:
    Öpnna ALLA sinnen för många o skiftande upplevelser - VAR RÄDD OM DIG!
    Många annorlunda naturbilder av Dig o Dina miljöer, ovanliga djur växter, men inte att förglömma det vardagliga... Både det glamorösa och inte att förglömma det mindre glamorösa...står på önskelistan!
    Kram kram o VARMT LYCKA TILL!
    Siw

    SvaraRadera