onsdag 13 oktober 2010

Still here

Jag är fortfarande här, även om det har dröjt länge sen senast. Jag har haft en lite jobbig period när allt har känts mörkt och svårt. Ibland är det som att min tankevärld blir så mörk även om det egentligen inte har hänt nåt. Jag målar liksom allt i mörka färger och tror det värsta om allt och alla. Men sen kan det räcka med ett samtal med rätt person för att det ska släppa och börja ljusna igen.

Idag har jag spelat badminton med Fredrik, fått två skjortor av monsieur Bunny som jag bor med och träffat Louise på stan. Vi snackar om att dra till London efter det här och jobba. Här är Louise i en konstnärlig pose på ett café :)



Framtiden ser ut så här:
Fredag: bestiga Mont Ste Victoire med classmates
Gå ut med Louise samt franska människor
Tisdag: Göra min exposé om Göteborg för gruppen. Jag ska prata i 15 min ungefär..

Nästa torsdag: Jag fyller år. Vad ska man hitta på då tro? Grande fête peut-être?

13-17/11: Pappa, Alina och Julia kommer och hälsar på.
26/11: Arcade Fire i Marseille!!

Celui qui vivra verra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar