söndag 3 oktober 2010

Söndag igen!

Då var det söndag igen, och jag sitter här på mitt rum och lyssnar på det franska 80-talsbandet Indochine. Det blev utgång igår också, även om det inte var planerat, så jag är trött idag.. Jag tänkte lägga upp lite bilder från den gångna veckan då jag och Fredrik gjorde ett eget projekt och åkte till Camargue i hyrd bil. De flesta i klassen var nämligen på klassresa på ön Porquerolles. Vi hade en fin dag där och fick se diverse flygfän och djur, samt tjurfäktning (något liknande iaf)! Annars har veckan varit ganska långtråkig och jag har åkt på en förkylning som börjar bli bättre nu. Igår köpte jag äntligen en cykel också, så nu slipper jag gå fram och tillbaka till stan varje dag! Alors, låt bilderna tala:

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar